Jak działa Google AdWords?

Linki sponsorowane- skuteczne narzędzie reklamy on-line



Jak działa Google AdWords?



Każda forma działalności, każdy produkt i każda usługa potrzebują dziś reklamy. Inwestowanie w reklamę jest nieodzownym elementem biznesu, pozwalającym zaistnieć w świadomości klientów i efektywnie realizować cele sprzedażowe firmy. Oczywiście pod warunkiem, że inwestycje takie są przemyślane i zaplanowane w sposób właściwy tj. uwzględniający określony cel, który chcemy osiągnąć. Reklama nie musi być wcale inwestycją kosztowną, o ile wybierzemy właściwe środki przekazu. Jednym z najbardziej efektywnych mediów jest internet, który oferuje nieograniczone możliwości i dostęp do niezliczonego grona odbiorców, będąc jednocześnie stosunkowo tanim kanałem dotarcia do nowych klientów. Skutecznym sposobem wykorzystania siły internetu jest reklama Google Adwords wykorzystująca wyszukiwarkę Google - najpopularniejszą wyszukiwarkę na świecie.

Program reklamowy Google Adwords jest najpopularniejszym i najefektywniejszym sposobem na promowanie każdej firmy z dowolnej branży. Umożliwia dostęp do wszystkich internautów w Polsce i jest korzystny finansowo. Korzystając z Google AdWords płacisz wyłącznie za efekty reklamy, co jest niepodważalnym atutem w porównaniu z innymi środkami przekazu jak publikacja treści w czasopiśmie branżowym czy reklama na billboardzie. Nie ponosisz kosztów związanych z emisją reklamy, jej wyświetlaniem w wyszukiwarce, jak również nie wnosisz opłaty z góry. W Google AdWords płacisz wyłącznie za efekty - za faktyczne kliknięcia w reklamę. Oznacza to, że opłata w Google AdWords związana jest z pozyskaniem potencjalnych klientów, którzy poprzez kliknięcie w naszą reklamę są bezpośrednio przekierowani do docelowego serwisu - pojawią się na naszej stronie internetowej. Co więcej, program Google AdWords nie nakłada żadnych ograniczeń czy limitów, jeśli chodzi o budżet reklamy. Dzięki temu możemy dowolnie zaplanować nasz budżet dzienny, bez ograniczeń ani z dołu, ani z góry.

Program reklamowy Google Adwords pozwala na określenie konkretnej grupy docelowej, czyli preferowanej grupy odbiorców naszych usług i produktów, co możliwe jest dzięki funkcji wyboru interesujących nas obszarów reklamowych. Poprzez wybór danego obszaru reklamowego możemy ustalić widoczność naszej reklamy dla tej grupy użytkowników wyszukiwarki, która stanowić będzie grupę docelową potencjalnych klientów. Jeśli na przykład prowadzimy kameralny gabinet kosmetyczny w Warszawie, możemy reklamować się jedynie mieszkańcom Warszawy. Oznacza to, że mieszkańcy innych polskich miast nie zobaczą reklamy, ponieważ naszą grupą docelową klientów będą klienci z terenu Warszawy. Osoby z Warszawy poszukujące usług kosmetycznych będą bowiem zainteresowane wyłącznie ofertami na lokalnym rynku, czyli właśnie w Warszawie. Z kolei właściciel sklepu internetowego oferującego sprzedaż kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała może zaplanować swoją reklamę w ten sposób, by była ona widoczna dla potencjalnych klientów z całej Polski, ustawiając opcje widoczności reklamy dla poszczególnych województw czy miast. Google Adwords umożliwia także pozyskiwanie potencjalnych klientów z zagranicy poprzez prowadzenie kampanii na skalę światową.

Program AdWords pozwala na łatwe zarządzanie czasem wyświetlania reklam. Reklama może być wyświetlana o ustalonych porach, w określone dni tygodnia. Można zawiesić czy ograniczyć publikację reklamy w wybrane dni, na przykład dni świąteczne, weekendy czy na czas urlopu. Bardzo ważnym aspektem jest również to, że reklama może przekierowywać użytkownika do dowolnego miejsca na naszej stronie internetowej - bezpośrednio do oferty, formularza kontaktowego czy jakiegokolwiek innego miejsca w witrynie.

Program reklamowy Google Adwords to bardzo dobre narzędzie do promocji biznesu, dzięki któremu nawet najmniejszy przedsiębiorca może śmiało konkurować o najlepsze wyniki wyszukiwania i silną pozycję w internecie. Za pomocą specjalnych parametrów takich jak Wynik jakości Google i sieci wyszukiwania czy Wynik jakości w sieci reklamowej Google kampanii AdWords, możemy ocenić trafność doboru określonych czynników wpływających na efektywność kampanii.


Jak działa Google AdWords

Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na kontakt@neofusion.pl




Zobacz nasze usługi

Sprawdź naszą pełą ofertę i skontaktuj się z nami już dziś!

Kontakt

Po więcej informacji i pomoc napisz do Nas lub zadzwoń!

Ikonka adres
ul. Przepiórki 10
02-407 Warszawa
Ikonka email
kontakt@neofusion.pl
Ikonka telefon
22 292 47 40