Ile kosztuje strona internetowa?
Planując rozkręcić własny biznes, trzeba pamiętać o wielu czynnikach. Poza dobrym biznesplanem, kapitałem początkowym i zapałem do działania, bardzo ważne jest stworzenie miejsca, które przyciągnie klientów do projektu. Trudno wyobrazić sobie współczesnego przedsiębiorcę bez strony internetowej. To niezbędny element profesjonalnego, dobrze przemyślanego przedsięwzięcia.
Widełki cenowe
Zlecając stworzenie strony internetowej, zwykle interesują nas nie tylko efekty wizualne, ale również całkowite koszty przedsięwzięcia. Niestety, nie jest to inwestycja, którą można w prosty sposób skalkulować. Co więcej, koszt strony internetowej to wydatek, który wydaje się nie mieć górnego pułapu. Są projekty, warte kilka milionów, są również takie, na które wydano kilka tysięcy złotych. Ostateczny koszt strony internetowej jest sumą wielu czynników, które są dobierane do indywidualnego zapotrzebowania.
Precyzowanie oczekiwań
Licząc na stworzenie atrakcyjnej strony internetowej, warto od początku zaznaczyć, jakiemu celowi będzie służyć. Bywają strony, które stanowią jedynie wizytówkę firmy. Wówczas zawierają podstawowe dane na jej temat, opis usług lub produktów i dane kontaktowe. Celem ich powstania nie są działania e-marketingowe, czy też walka o dobrą lokatę przy pozycjonowaniu. Strona - wizytówka powinna być przejrzysta i estetyczna. Najczęściej w ten sposób reklamują się przedsiębiorcy, działający głównie poza siecią, jak firmy transportowe, czy też z branży budowlanej. Bardziej rozbudowane strony zamawiają przedsiębiorcy, posiadający sklep internetowy lub ci, którzy działają w Internecie.
Wykonawca strony
Profesjonalizm wymaga nakładu pieniędzy. Warto szukać usług doświadczonych agencji interaktywnych, które w przeciwieństwie do amatorów, działających za kilkaset złotych, stworzą projekt, skrojony na miarę. Wykonawca strony internetowej nie działa sam. Zwykle ma do pomocy sztab specjalistów, których pracę również trzeba opłacić. Nie brakuje wśród nich pracowników administracji, koderów, project managera, grafików czy też programistów. Agencje interaktywne mają własne stawki za roboczogodzinę. Ich ilość składa się na cenę projektu. Jeśli strona ma za zadanie realnie wspierać sprzedaż, czy też generować konkretne zyski, trzeba ją przygotować pod działania SEO. To również kosztuje. Myśląc o cenie strony www warto pamiętać, że lepiej zainwestować więcej i mieć projekt świetnej jakości w nowoczesnej oprawie, niż przyoszczędzić i otrzymać produkt oparty na szablonie.
Sprawdź także:
- Wymiary grafik na Facebooku
- Certyfikat SSL - co to jest?
- WordPress - darmowe oprogramowanie - wady i zalety
- Co to jest reklama Google Adwords?
- Jak działa Google AdWords?
- Od czego zależy pozycja reklamy Google AdWords?
- Co to jest hosting? Jaki hosting wybrać?
- Czym jest domena? Jaką nazwę domeny internetowej wybrać?
- Czym jest copywriting?
- Czym jest newsletter? Jak stworzyć skuteczny newsletter?
- Tworzenie stron internetowych: Jak wygląda proces tworzenia stron www?
- Sklep internetowy - jakie oprogramowanie wybrać?
- O porównywarkach cenowych
- Reklama graficzna w internecie
- Jak działa mailing?
- Linkowanie a optymalizacja stron internetowych
- Kilka słów o spamie
- Skuteczna sprzedaż: moda, long tail, cross-selling, up-selling, zasada Pareta
- Działalność firmy na blogu. Jak zarabiać na blogu?
- Nietykieta na blogu
- Firmowa skrzynka mailowa
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na kontakt@neofusion.pl
Kontakt
Po więcej informacji i pomoc napisz do Nas lub zadzwoń!
- ul. Ogrodnicza 1
02-407 Warszawa - kontakt@neofusion.pl
- +48 531 005 560